Sunday, April 1, 2012

Laporan Karnival Terima Kasih Rakyat Selangorku bersama ARC

25.03.12 - Stadium Tertutup Kuala Selangor 
Terima Kasih Rakyat! Selangorku , itulah tema rasmi program yang dianjurkan oleh Kerajaan Negeri Selangor Sempena Karnival mesra rakyat yang meriah dan menarik.Pelbagai ganjaran yang disediakan oleh Kerajaan Negeri Selangor sebagai menghargai rakyat yang memberikan sokongan kepada kerajaan negeri selama ini

ARC Selangor telah dijemput khas oleh pihak penganjur untuk memeriahkan program ini , sudah tentu aktiviti ARC Selangor lebih kepada anak-anak muda terutamanya aktivis-aktivis permotoran dan peminat-peminat dunia permotoran!

ARC Selangor berasa sungguh teruja dan terharu dengan kepercayaan yang diberikan oleh Kerajaan Negeri Selangor dalam usaha menjayakan program ini.Terima Kasih Selangorku!

ARC Selangor diberikan penghargaan untuk mengadakan sidang media Khas di Bangunan SUK sempena 1,000 Bikers ARC Selangor di Karnival Terima Kasih Rakyat.


Sidang media bersama Dr Ahmad Yunus Exco Belia Negeri Selangor


Seramai hampir 1,000 penunggang motosikal yang berkonvoi dari seluruh daerah negeri selangor menuju ke Karnival Selangorku Terima Kasih Rakyat.








Kehadiran para riders amatlah dialu-alukan!








Acara Pertama..Persembahan Selamat datang dari Duta Artis ARC Selangor..Farezz Undertaker! 


Kerajaan Negeri Selangor bermurah hati menaja 400 botol minyak 4T Penzoil Fastrack Rx untuk 400 Riders terawal yang tiba di tapak Program





Inilah masa yang ditunggu-tunggu...ARC MINI Track Day!













belum habis..bersambung

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails